(Allaoleva teksti julkaistu alunperin DNSF-foorumilla 18. elokuuta 2011. )
Tuossa tänään uhrasin vähän enemmän ajatusta tuolle etutolppien turvakaariputkien
reitille ja jarrutehostimen tiellä olemiseen. Näyttäisi kovasti siltä
että tehostin mahtuisi olemaan paikallaan putkien kanssa hyvinkin, sen
ja konehuoneen laidan välillä tuntuisi olevan hyvästi tilaa, joskin aika
veemäisessä poterossa putkien paikka olisi. Ajatukset on kääntynyt
hitsaushommien teettämiseen kokeneemmalla kaverilla itse turaamisen
sijaan, pitää neuvotella ajatuksista kun saa putket ensin käsiin ja
idean paremmin selville.
Tänään olin taas iltapuhdetta tekemässä ja hommat etenikin kohtalaisesti. Ilmastointiin liittyvät komponentit on kaikki poistettu konehuoneesta, ja kajuutasta saatiin niin ilmastoinnin kuin lämppärinkin kenno pois. Vielä eristematot tulipellistä ja viimeiset bitumit poistoon, tämän jälkeen ohjaamo on valmista kamaa kaarien mitoitusta varten. Konehuoneesta pitää vielä heivata ABS ja poistaa (ainakin väliaikaisesti) jarrutehostin ja muut etuputkien työstämisen tiellä olevat kamppeet. Kyllä se tästä.
Illan päätteeksi jäätiin kuvan tilanteeseen:
Tänään olin taas iltapuhdetta tekemässä ja hommat etenikin kohtalaisesti. Ilmastointiin liittyvät komponentit on kaikki poistettu konehuoneesta, ja kajuutasta saatiin niin ilmastoinnin kuin lämppärinkin kenno pois. Vielä eristematot tulipellistä ja viimeiset bitumit poistoon, tämän jälkeen ohjaamo on valmista kamaa kaarien mitoitusta varten. Konehuoneesta pitää vielä heivata ABS ja poistaa (ainakin väliaikaisesti) jarrutehostin ja muut etuputkien työstämisen tiellä olevat kamppeet. Kyllä se tästä.
Illan päätteeksi jäätiin kuvan tilanteeseen:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Ideoita, vinkkejä, kysymyksiä, haukkuja, tsemppausta, terveisiä? Rohkeasti tänne vaan. :)