(Allaoleva teksti julkaistu alunperin DNSF-foorumilla 23. elokuuta 2011. )
Nyt on sitten liki kaikki bitumit nakuteltu pois, ilmastointi poistettu kaikkineen ja purettu pois myös etupuskurin runko, pissapojan säiliö letkuineen ja monta muuta tielle sattunutta, tarpeettomalta vaikuttavaa osaa kuten kaikki ohjaamon ilmanvaihtoon liittyvä. Tulipellin äänieristematonkin sain irti pienen ähräämisen jälkeen, tai no eihän siinä muuten ähräämistä olisi ollut mutta alkuun yritin sen irrottaa ehjänä. Sitten totesin että tokkopa sitä kukaan tarvitsee ja voimakeinot käyttöön. Nyt on toimistossa valoisat tunnelmat. :)
Painosta sen verran että tänään punnitsin taas irti otettuja osia ja ensimmäinen tavoite kevennyksessä onkin jo saavutettu. Laskettu paino on nyt 259kg lähtötilannetta kevyempi eli 1521kg. Se tavoite oli päästä R33-korisen Skyline GT-R:n vakiopainon (1530kg) alle. Seuraavaksi metsästämään seuraavaa etappia, R32-korisen GT-R:n vakiopainoa. Siihen on 101kg matkaa ja tässä välissä hyttiin tulee kaaret joten sitä joutunee tovin odottamaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Ideoita, vinkkejä, kysymyksiä, haukkuja, tsemppausta, terveisiä? Rohkeasti tänne vaan. :)